![]() Översikt Att komma igång Kontaktytor -Telefonkö -Chatt -E-post -Kontaktformulär -SMS Tjänster -Ärendehantering -Kundregister (CRM) -Svarstjänst -Telemarketing (TM) -IP-telefoni (SIP) Övriga funktioner -Datalagring -Policy IP-telefoni -Ärendehantering PRO -Statistik -Rapporter -Sevicenivå SLA -Wallboard -Screen pop-up -Kalender -Inloggning Callcenter -Ljudfiler -Nöjd Kund Mätning -Integration, egen hemsida -Nummerplan -Svarsställe -Callcenter PRO -Klassificering -Egen högermeny -Sparade sökningar -Filtrering ärenden -Köa ärenden Manualer Versioner Vanliga frågor (FAQ) |
![]() ![]() ![]() ![]() Integration med egen hemsidaDet är enkelt att integrera funktioner från ServIT eHelpdesk med en egen hemsida/supportsida. Ni kan på så sätt använda färdiga funktioner för att (via iframe) visa information från lösningen på er egen sajt. Kod för iframe:s finns via kontrollpanelen. Olika möjligheter
Teknik
Integration sker genom att klistra in kod för olika s.k. iframe:s* på er egen sajt.
Uppdatering av er egen sajt måste ni alltså själva hantera, men det är ett enkelt handgrepp.
När man integrerar en iframe på sin egen hemsida kan man justera vissa parametrar för att få bästa möjliga utseende på sin egen hemsida. Man kan även med fördel använda en egen css-fil* för att
det som visas från tjänsten skall följa samma design som er befintliga hemsida.
Utskriftsvänlig version |