![]() Översikt Att komma igång Kontaktytor -Telefonkö -Chatt -E-post -Kontaktformulär -SMS Tjänster -Ärendehantering -Kundregister (CRM) -Svarstjänst -Telemarketing (TM) -IP-telefoni (SIP) Övriga funktioner -Datalagring -Policy IP-telefoni -Ärendehantering PRO -Statistik -Rapporter -Sevicenivå SLA -Wallboard -Screen pop-up -Kalender -Inloggning Callcenter -Ljudfiler -Nöjd Kund Mätning -Integration, egen hemsida -Nummerplan -Svarsställe -Callcenter PRO -Klassificering -Egen högermeny -Sparade sökningar -Filtrering ärenden -Köa ärenden Manualer Versioner Vanliga frågor (FAQ) |
![]() ![]() ![]() ![]() NummerplanHar man fler än ett publikt telefonnummer finns en funktion för att administrera sin nummerplan. Det är bara kontakta oss för att beställa nummer eller nummerserier. InställningarGå till menyn SIP-konto/Nummerplan. Man får en lista på alla sina tilldelade telefonnummer. Klicka på Ändra för att ändra inställningarna för ett nummer.
Följande alternativ finns att koppla till:
RöstbrevlådaUppringare som möts av röstmeddelande kan prata in sitt ärende på sedvanligt sätt. En ljudfil skickas via e-post till handläggaren. Handläggaren kan också från sin SIP-telefon ringa till och där lyssna av sina meddelanden Utskriftsvänlig version |